Support 2018-04-23T16:37:20+00:00

ALGEMEEN

Hoe kan ik een overzicht exporteren naar pdf of Excel? 2018-02-14T14:17:55+00:00

In ieder overzicht heeft u de mogelijkheid om te exporteren naar Excel, maar ook naar pdf of csv. Voorafgaand kunt in het overzicht de gegevens sorteren of filteren voordat u het gaat exporteren.

Hoe moet ik beginnen met het vullen van gegevens? 2018-02-14T14:15:10+00:00

U heeft van ons een gebruikersnaam en wachtwoord ontvangen. Via http://mijn.bol-box.nl kunt u inloggen met uw inloggegevens. Zodra u bent ingelogd komt u uit op het ‘Dashboard’.

Om de BOLbox goed te vullen begint u met alle gegevens van uw organisatie. Hierbij begint u bij ‘Locaties’ en zo werkt u het menu van onder naar boven af tot en met ‘Personeel’.

Heeft u hulp nodig of wilt u dat iemand uitleg geeft? Vraag naar de mogelijkheden bij één van onze medewerkers! Laat het ons weten via info@bol-box.nl

Naar welk telefoonnummer kan ik bellen als ik problemen heb? 2018-02-14T14:16:21+00:00

Het telefoonnummer van de helpdesk van BOLbox is 0165 – 51 95 46.

Wat zijn de systeemvereisten? 2018-02-14T14:18:23+00:00

BOLbox draait volledig in de cloud. Daarom hoeft u geen software te installeren op een computer. Hierdoor kunt u overal en altijd bij uw gegevens.

Welke bestanden kan ik toevoegen? 2018-02-14T14:13:24+00:00

In de BOLbox heeft u de mogelijkheid om documenten te koppelen aan bepaalde items. De extensie van deze bestanden moeten .pdf, .doc of .xdoc zijn om toe te kunnen voegen.

Welke gegevens voor een medewerker zijn verplicht? 2018-02-14T14:15:35+00:00

Voor iedere medewerker zijn een aantal gegevens verplicht, namelijk: voornaam, achternaam en e-mailadres.

Het e-mailadres is een uniek gegeven, waardoor het niet dubbel ingevoerd kan worden in de BOLbox.

PERSONEEL

Kan ik een functierisicoprofiel toevoegen? 2018-02-14T14:21:58+00:00

Binnen de BOLbox kunt u een functierisicoprofiel terug laten komen. Aan iedere functie die u toevoegt aan het systeem kunt u diverse criteria toevoegen zoals verplichte kwalificaties, PBM’s en inentingen.

Hierdoor wordt het voor u overzichtelijk welke verplichtingen gekoppeld zijn aan een specifieke functie binnen uw organisatie.

Kan ik een selectie maken om te exporteren/printen? 2018-02-14T14:23:32+00:00

Ja, dat is mogelijk. Door te zoeken op bijvoorbeeld ‘locatie’ of ‘afdeling’ maakt u een selectie. Zodra u een zoekopdracht heeft uitgevoerd kunt u deze selectie exporteren door de knoppen rechtsboven (Copy, CSV, Excel, PDF of Print).

Kan ik het overzicht exporteren? 2018-02-14T14:23:02+00:00

U kunt het overzicht gemakkelijk exporteren door de knop rechtsboven. U heeft zelfs de keuze hoe u het wilt exporteren. U heeft de volgende keuzes: CSV, Excel, PDF of printen.

Welke gegevens voor een medewerker zijn verplicht? 2018-02-14T14:22:33+00:00

Voor iedere medewerker zijn een aantal gegevens verplicht, namelijk: voornaam, achternaam en e-mailadres. Het e-mailadres is een uniek gegeven, waardoor het niet dubbel ingevoerd kan worden in de BOLbox.

KEURINGEN

Hoe kan ik een keuring toevoegen? 2018-02-14T14:25:34+00:00

In het menu aan de linkerkant gaat u naar overzicht. Zodra u hier op klikt kunt u een keuringsitem toevoegen door middel van de knop in de rechterhoek met de tekst ‘Keuringsitem toevoegen’. Voordat u een keuring kan toevoegen moet u uw leveranciers, instanties en keuringsgroepen toegevoegd hebben. Deze onderdelen vindt u links in het hoofdmenu, onder ‘Keuringen’.

Waarom is er een archief-functie? 2018-02-14T14:26:35+00:00

Het archief is bedoeld voor afgekeurde items die voorheen in lijst stonden van items die gekeurd moeten worden. Op die manier heeft u altijd een overzicht van uw middelen die afgekeurd zijn.

Wat is het verschil tussen “instanties” en “leveranciers”? 2018-02-14T14:26:14+00:00

Bij het onderdeel ‘Instanties’ kunt u alle bedrijven toevoegen die keuringen mogen uitvoeren binnen uw organisatie. ‘Leveranciers’ zijn de bedrijven waar u de items koopt die uiteindelijk gekeurd moeten worden.

KWALIFICATIES

Kan ik de kwalificaties printen van een medewerker? 2018-02-14T14:27:26+00:00

Ja, dat is mogelijk. Typ de naam van de medewerker in de zoekbalk. Hierdoor verschijnen alleen de kwalificaties van de persoon. Door te zoeken heeft u ook direct een selectie gemaakt. Deze informatie kunt u exporteren naar onder andere Excel of PDF, maar u kunt er ook voor kiezen om deze lijst te printen. Deze keuze kunt u maken door te klikken op de knoppen rechts van de zoekbalk.

Waar kan ik het onderdeel kwalificaties voor gebruiken? 2018-02-14T14:27:05+00:00

Vanuit de functieprofielen in het onderdeel functies kunt u kwalificaties toevoegen die binnen een specifieke functie horen. Vanuit het functierisicoprofiel kunt u dit aanvullen.

Deze kwalificaties kunt u beheren en borgen via uw eigen BOLbox. Dit zijn diverse trainingen of opleidingen zijn die medewerkers moeten volgen om ervoor te zorgen dat ze veilig en gezond kunnen blijven werken.

DOCUMENTEN

Hoe kan ik makkelijk zoeken tussen mijn bestanden? 2018-02-14T14:28:37+00:00

U kunt zoeken op onder andere het bestandsnaam. Daarom raden wij aan om het bestandsnaam zo duidelijk mogelijk te formuleren, zodat u makkelijk het juiste bestand kan vinden. Tevens kunt u een numeriek toevoegen als versie (bijvoorbeeld jaarnummer).

Waar kan ik mijn documenten uploaden? 2018-02-14T14:28:14+00:00

Uw belangrijke documenten kunt u uploaden bij het onderdeel ‘Documenten’. Hier is een verdeling gemaakt tussen verschillende onderdelen zoals VCA en RI&E. Ook hier zijn subcategorieën aangemaakt om het overzichtelijk te houden voor u.

Welke soort bestanden kan ik toevoegen bij documenten? 2018-02-14T14:27:52+00:00

Bij het onderdeel documenten kunt u uw Plan van Aanpak, BHV plannen of RI&E’s toevoegen. Deze bestanden kunt u alleen toevoegen als het een .pdf, .doc of .xdoc extensie bevat.